Provsmakning hos P & B fredagen den 27/2

Då och då är jag ute och demar mina produkter hos återförsäljarna. Alltid lika trevligt att träffa mina kunder men även deras kunder.

oljedemo

Är du sugen på att prova nyskördade olivoljor och spännande smaksatta rapsoljor? Besök Söderhallarna på fredag (den 27/2) mellan kl. 12-18. Då träffar du mig och mina produkter hos min trevliga kund, P & B i Söderhallarna.

Välkommen!

pobbutik

P & B ligger mitt i Söderhallarna, ingång från Medborgarplatsen, entréplan.

P & B Quality Delikatess
Söderhallarna,
Medborgarplatsen
118 72 Stockholm
Tel: 08-694 70 80

~ av Mia på februari 23, 2009.

Kommentera

 
